Omega 3 nienasycone kwasy tłuszczowe mobilizują układ odpornościowy

Omega 3 Concentrate omega 3 Chrząstka rekina - Shark Aid omega Spirulina Max omega calivita Spirulina Chlorella Plus - Nowość

 

omega 3calivita

 

1

Aby zobaczyć cenę "kliknikj" Zamawiam

 

Omega 3 Concentrate poprawi Twoją odporność, poprawi stan serca, stawów . Omega-3 kompleksowo rozwiązuje Twoje problemy ! Ciesz się aktywnością na każdym etapie życia, bez zadyszki, infekcji.

Zobacz - Rekomendację OMEGA 3 przez grupę eksprtów >>>

omega 3

NIEZBĘDNE KWASY TŁUSZCZOWE
Olej rybny zawiera unikalny rodzaj wielonienasyconych kwasów tłuszczowych zwanych omega-3. Eskimosi, spożywając dużo fok i morskich ryb, dostarczają swojemu organizmowi co najmniej 10 razy więcej kwasów tłuszczowych omega-3 niż Europejczycy i Amerykanie. Według danych statystycznych około 80% populacji w zachodnich krajach cierpi na niedobór kwasów omega-3. Stanowi to poważne zagrożenie dla zdrowia.


W badaniach epidemiologicznych i klinicznych wskazano jednoznacznie, że kwasy Omega 3 mogą spełnić istotną rolę w profilaktyce i leczeniu:

 

  • choroby niedokrwiennej serca i udaru mózgu o podłożu zakrzepowo udarowym.
  • niektórych nowotworów: sutka, prostaty, jelita grubego.
  • depresji
  • łagodnego nadciśnienia tętniczego

Oprócz dostarczania organizmowi energii, niezbędne kwasy tłuszczowe to istotny element komórek nerwowych oraz błon komórkowych.

  • To także materiał do syntezy prostaglandyn (substancji o charakterze hormonów tkankowych), regulujących gospodarkę tłuszczową, pracę układu krążenia i systemu immunologicznego.
  • Obniżają zbyt wysoki poziom cholesterolu i trójglicerydów oraz powstrzymują agregację płytek krwi, zmniejszając w ten sposób ryzyko miażdżycy i zawału serca.
  • Są niezbędne do prawidłowego rozwoju układu nerwowego płodu, jak również niemowląt. Duża ilość nienasyconych kwasów tłuszczowych jest potrzebna do sprawnego działania systemu nerwowego, mogą więc polepszyć stan osób cierpiących na choroby układu nerwowego (np. stwardnienie rozsiane). Substancje te mobilizują system immunologiczny, dlatego przy regularnym stosowaniu zwiększają odporność organizmu.
  • powstrzymuje rozwój nowotworu piersi
  • zapobiega powstawaniu nowotworu jelita grubego.
  • Na łamach New England Journalof Medicine, poważnego medycznego czasopisma, opublikowano wyniki badań, według których osoby palące, jedzące często ryby, o wiele rzadziej od innych palaczy cierpią na rozedmę płuc oraz przewlekłe zapalenie oskrzeli.
  • Nienasycone kwasy tłuszczowe nie tylko poprawiają krążenie, ale łagodzą też stany zapalne, np. stosowanie ich przez okres kilku miesięcy znacznie zmniejsza poranną sztywność oraz ból stawów.
  • Chronią skórę i nadają jej zdrowy wygląd.

    • Nienasycone kwasy tłuszczowe są wrażliwe na niszczące działanie wolnych rodników - pod ich wpływem same mogą stać się szkodliwe. Osoby, które spożywają większą ilość kwasów tłuszczowych omega-3, powinny uzupełniać w organizmie poziom antyoksydantów.

 

  • Substancje aktywne:
    600   mg    Koncentrat oleju rybnego zawierający:
    180 mg    EPA (kwas eikozapentaenowy)
    120  mg   DHA (kwas dekozaheksaenowy)

Dodatkowe składniki:
koncentrat oleju rybnego z sardeli peruwiańskiej (Engraulis ringens) (69,3%) standaryzowany na zawartość kwasu eikozapentaenowego (EPA) i kwasu dokozaheksaenowego (DHA), kapsułka żelatynowa (żelatyna, woda, nośnik: gliceryna).

Sposób użycia: wg najnowszych zaleceń ekspertów 1 - 3 kapsułka dziennie po posiłku.

Zawartość: 100 kapsułek

 

 1

 

Naukowo udowodnione działanie Kwasów Omega 3:


przeciw depresji, na serce, pamięć, wzrok,  …

„Polska należy do krajów szczególnie zagrożonych niedoborem kwasów tłuszczowych omega 3.”
Kwasy omega-3 poprawiają nastrój, zapobiegają depresji i lękom
"Badania pokazują, że EPA (kwas eikozapentaenowy z grupy kwasów omega-3) może mieć korzystny wpływ na pracę mózgu i zapobiegać zaburzeniom nastroju – poprawia bowiem przepływ krwi, zapewniając lepszy dostęp składników odżywczych, np. glukozy, do mózgu. Zwiększenie poziomu EPA w śródbłonku poprawia funkcjonowanie naczyń."

 

"Analiza wyników wykazała istotny statystycznie wyższy poziom wigoru i niższy takich stanów jak gniew, lęk, zmęczenie, depresja i zakłopotanie w grupie z suplementacją omega-3 niż w grupie placebo."

"W 8-tygodniowym badaniu obejmującym 28 pacjentów z dużym epizodem depresji wykazano znamiennie większą redukcję objawów u chorych, którym podawano kwasy omega-3, w porównaniu z grupą otrzymującą placebo."
"Pozytywny wpływ wielonienasyconych kwasów tłuszczowych z rodziny omega-3 zaobserwowano w leczeniu zaburzeń psychicznych i chorób układu nerwowego, w tym depresji, schizofrenii czy choroby Alzheimera. Suplementacja omega-3 jako uzupełniająca forma terapii jest opisywana jako szczególnie skuteczna."
"Zmniejszenie odczuwanego lęku i agresji było skorelowane ze wzrostem stężenia kwasów omega-3, przy czym wzrost stężenia EPA był silniej związany ze zmniejszeniem lęku, natomiast zwiększenie stężenia DHA (kwas dokozaheksaenowy z grupy kwasów omega-3) silniej wiązało się ze zmniejszeniem odczuwania złości u badanych."
"Przeciwdepresyjne działanie kwasów omega-3 wykazano także u dzieci."
"U osób zdrowych zmniejszenie poziomu lęku następuje już po 35 dniach przyjmowania kwasów omega-3."
Kwasy omega-3 niwelują stres, poprawiają pamięć, korzystnie wpływają na rozwój układu nerwowego
"Wielonienasycone kwasy tłuszczowe stanowią 20% suchej masy mózgu i 1/3 wszystkich kwasów tłuszczowych w układzie nerwowym."
"Wykazano, że podawanie osobom zdrowym wielonienasyconych kwasów tłuszczowych (mieszaniny kwasów omega-3 i omega-6) zmniejsza lęk przedegzaminacyjny, a także stężenie hormonu stresu — kortyzolu. Ponadto kwasy omega-3 obniżają stężenie noradrenaliny we krwi, również w warunkach stresu."
"Spożywanie kwasów omega-3 zwiększa stężenie czynnika neurotrofowego pochodzenia mózgowego (BDNF, brain-derived neurotrophic factor) w mózgu. Związek ten jest czynnikiem pobudzającym neurogenezę, wzrost i naprawę neuronów, zwiększającym ich przeżywalność i adaptację na bodźce stresowe oraz poprawiającym pamięć."

 

„Dysleksja, dysgrafia, nadpobudliwość ruchowa – to wszystko skutki niedoborów kwasów omega 3.”

„Długołańcuchowe kwasy tłuszczowe omega-3 wspomagają procesy uczenia się, zwiększają koncentrację oraz zmniejszają wybuchy agresji u dzieci.”

 

"...zastosowanie suplementów omega-3 może opóźniać progresję demencji starczej oraz choroby Alzheimera.”

„DHA odgrywa rolę w rozwoju układu nerwowego zachodzącym podczas życia płodowego i we wczesnym dzieciństwie, a także w jego prawidłowym funkcjonowaniu w wieku późniejszym.”
Kwasy omega-3 dbają o serce, wzrok i skórę
 „Kwasy tłuszczowe szeregu n-3 spełniają również ważną rolę jako substancje o działaniu kardioprotekcyjnym, chroniące przed rozwojem miażdżycy naczyń krwionośnych.”
„DHA jest niezbędny dla funkcjonowania rodopsyny i jej stężenia w zewnętrznych pręcikach siatkówki, co ma ścisłe powiązanie z ostrością widzenia.”
„Niedobory kwasów Omega-3 łatwo zaobserwować na skórze. Jeśli ich brakuje, skora jest sucha, pojawiają się wypryski itp.” 
Źródła
Powyższe informacje mają jedynie charakter informacyjny i zostały opracowane na podstawie dostępnych publikacji naukowych.

  • lek. Wojciech Jańczyk 
    prof. dr hab. med. Piotr Socha
    Źródło: Jańczyk W., Socha P. „Kliniczne efekty suplementacji wielonienasyconymi kwasami tłuszczowymi ω-3.” Standardy Medyczne, 2009, T. 6, s. 594-609.
  • dr Wojciech Kolanowski
    Źródło: Kolanowski W. „Długołańcuchowe wielonienasycone kwasy tłuszczowe omega-3 – znaczenie zdrowotne w obniżaniu ryzyka chorób cywilizacyjnych.” Bromat. Chem. Toksykol. XL, 2007, 3, s. 229-237.
  • prof. dr hab. Iwona Wawer
    Źródło: Rawa Ł. „Prof. Wawer: Potrzebujemy więcej kwasów Omega- 3. Musimy jeść ryby.” portalspozywczy.pl.
  • prof. dr hab. Marek Naruszewicz
    Źródło: Kazana I. „Marek Naruszewicz: Wszyscy możemy być zawałowcami.” Żyjmy dłużej, 2010, nr 4, s. 36-38.
  • prof. dr hab. med. Krystyna Wąsowska-Królikowska,
    prof. dr hab. Marek Naruszewicz
    Źródło: Wąsowska-Królikowska K., Naruszewicz M. „Rekomendacje spożycia kwasów omega-3.” Rada Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka.
  • dr Wojciech Kolanowski
    Lidia Powierża
    Źródło: Kolanowski W., Powierża L. „Rola ryb i produktów rybnych w żywieniu kobiet i dzieci.” Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, SGGW.
  • prof. dr hab. n. med. Robert T. Hese
    Źródło: Knefel K., Hese R. T. „Kwasy omega-3 a zaburzenia depresyjne, lękowe i schizofrenia.” Psychiatria w Praktyce Klinicznej, tom 2, nr 3, 140–145.
  • Agnieszka Wilczyńska
    Źródło: Wilczyńska A. „Kwasy tłuszczowe w leczeniu i zapobieganiu depresji.” Psychiatria Polska 2013, tom XLVII, numer 4 strony 657–666.

Warunki przechowywania: produkt należy przechowywać zamknięty, w suchym i chłodnym miejscu. Suplementy diety powinny być przechowywane w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Producent: CaliVita® International, Berlin, Connecticut 06037, USA.
Importer: CaliProducts Kft., Aranykéz u 6.VI. 58, 1052 Budapeszt, Węgry.
Dystrybutor: POLFIT Sp. z o.o, ul. Warszawska 547, 05-083 Wojcieszyn.

 

 

Kwasy omega 3